روابط عمومی: 26701684

info@GoldenPeach.com

مقابل مترو شریعتی

برج مینا

همه روزه 9.00 - 19.00

غیر از تعطیلات رسمی




لیزر موهای زائد

خانم ها و آقایانی که پس از اپیلاسیون و یا اصلاح دچار ضایعات تیره و یا جوش در ناحیه ساق و صورت می شوند، فقط با لیزر موهای زائد آن منطقه می توانند برای همیشه بهبود یابند.



لیزر از روش های نوین و کم عارضه برای از بین بردن موهای زائد بدن است که باعث کاهش رشد موهای ناخواسته برای طولانی مدت استفاده می شود. مطالعات زیادی نشان دهنده مؤثر بودن و بی خطر بودن لیزر مو می باشد. در حال حاضر لیزرهای مختلفی برای کاهش موی زائد وجود دارد. لیزرهای جدید طول موج معین و میزان نفوذی دارند که توسط رنگدانه های مو جذب می شوند و جذب بقیه پوست نمی شوند. بنابراین عوارض کمتری دارند و ایجاد سوختگی یا لک و فرورفتگی در پوست نمی کنند.
بنابراین بدون تأثیر بر پوست، موها را از بین می برند و یا برای همیشه کاهش می دهند. خانم هایی که از موهای ضخیم و مشکی صورت یا موهای زائد دیگر رنج می برند و یا آقایانی که روی گونه هایشان پرموئی دارند و یا موهای گردن آنها باعث ایجاد جوش های مقاوم به درمان می شوند می توانند با استفاده از لیزر این موها را برای همیشه از بین ببرند و یا بسیار نازک کنند.
در برخی از خانمها به دنبال اپیلاسیون ساق پا و ران و دست به دلیل رشد مو در زیر پوست دچار جوش می شوند و لکه های قهوه ای ایجاد شده در محل آن برای مدت طولانی باقی می ماند و ظاهر ناخوشایندی ایجاد می کند که با داروهای موضعی یا حتی تغییر روش اپیلاسیون بهبود نمی یابد.
تنها راه درمان آن از بین بردن دائمی موهایی است که زیر پوست می روند و این کار با لیزر امکان میپذیرد. لیزر باعث از بین بردن موها می شود در نتیجه مویی رشد نخواهد کرد که زیر پوست برود و ایجاد جوش یا لک کند. 
هرچه مو ضخیم تر و مشکی تر باشد، بیشتر نور لیزر را جذب کرده و بهتر از بین می رود. موهای بور یا سفید یا خیلی نازک جذب لیزر کمتری دارند و به همین دلیل خوب جواب نمی دهند.
به دلیل سیکل رشد موها، لیزر موهای صورت هر 4 تا 6 هفته یکبار و موهای بدن هر 2 ماه یکبار تکرار می شود تا از بین برود یا نازک شود. افراد مختلف پاسخ دهی متفاوتی دارند و به طور متوسط لیزر مو باید از 5 الی 8 جلسه تکرار شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود.



, ,

نوشتن يک نظر

نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*



چرا مرکز لیزر گلدن پیچ برای رفع موهای زائد


اولین دستگاه الکساندرایت بدون درد در ایران ( بدون نیاز به بی حسی)

یکی از برترین امتیازات دستگاه موجود، دارا بودن Gas Cooling فوق العاده دستگاه می باشد. در بسیاری از کلینیک ها جهت کاهش درد، از کپسول های گاز دستگاه استفاده نمیشود( به دلیل هزینه شارژ زیاد کپسول ها) و از یک دستگاه خنک کننده کنار هندپیس بهره گرفته می شود که به هیچ عنوان خنک کنندگی کافی را به همراه ندارد. از این رو عمل لیزر موهای زائد برای مراجعین بسیار دردناک خواهد شد به گونه ایی که حتی کرمهای سر کننده هم هیچ تاثیری نخواهند داشت و متاسفانه به همین دلیل بسیاری از افراد جلسه درمان خود را ناقص رها می کنند. اما در مرکز لیزر گلدن پیچ، شما هیچ درد و سوزشی را حس نخواهید کرد.


ارائه ضمانت نامه کتبی درمان زیر ۶جلسه

در این مرکز پزشکان با تجربه در عرصه لیزر موهای زائد، به نحوی مدها و انرژی دستگاه را تنظیم می کنند که در کمتر از ۶ جلسه، موهای زائد شما از بین بروند. و از آنجایی که به کار، توان و تجربه خود اعتقاد کافی را داریم، ضمانت نامه کتبی به مراجعین محترم ارائه خواهیم کرد.


استفاده از جدیدترین متد روانشناسی محیط و سیستمی در ایران

طبق آخرین تحقیقات دانشمندان در دانشگاه پنسیلوانیای آمریکا، داشتن روحیه مناسب و ریلکس بودن، سهم بسزایی در بهبود و موفقیت کامل در درمان هر عارضه ایی خواهد داشت. از این رو در این مرکز ، با جدیدترین اصول روانشناسی محیط و سیستمی، ریلکسیشن را به شما هدیه می دهیم.

چرا انتخاب ما

مرکز لیزر گلدن پیچ مرکز لیزر گلدن پیچ

-تجربه و تخصص تیم پزشکی گلدن پیچ، متشکل از باتجربه ترین و ماهرترین پزشکان در حوزه تخصصی پوست ، مو و زیبایی می باشند. از این رو به بهترین شکل، ارائه دهنده کلیه خدمات زیبایی هستیم.

-داشتن بالاترین رضایت بیماران رضایت مراجعین، اولین اولویت ما می باشد. تلاش تمام پزشکان و کادر درمانی برآورده کردن نیاز و درخواست درمانی بیماران می باشد و تا آخرین مرحله درمانی، خود را موظف به اجرای این مهم می دانیم.

-استفاده از تجهیزات و ترکیبات پزشکی مطابق با استانداردهای روز دنیا دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده در کلینیک گلدن پیچ از دستگاه های روز دنیا می باشند که در روند درمانی بیماران تاثیر بسزایی دارد. در کلینیک گلدن پیچ از بهترین برندهای اروپا و آمریکا جهت ترکیبات و مواد مورد نیاز استفاده میشود و برندهای چینی به هیچ عنوان در کلینیک کاربردی ندارند.

ادامه مطلب
مرکز لیزر و رفع موهای زائد گلدن پیچ

برخی از دستگاه های موجود در کلینیک زیبایی گلدن پیچ

میکرودرم
از بین بردن تیرگی بدن
از بین بردن تیرگی بدن
لاغری
دستگاه لاغری
لیزر موهای زائد