روابط عمومی: 26701684

info@GoldenPeach.com

مقابل مترو شریعتی

برج مینا

همه روزه 9.00 - 19.00

غیر از تعطیلات رسمی




فواید و مضرات لیزر درمانی

در اين روش با استفاده از ليزر، فوليكول موهاي زايد كاملا تخريب شده و امكان رشد موهاي زايد در آن ناحيه خاص از بين مي‌رود. اين درمان در چند مرحله و طي چند هفته انجام میگیرد. 



نتيجه حاصل از اين روش در اغلب مواقع، موفقيت‌آميز و دايمي می باشد. مشكل اصلي ليزر اين است كه هزينه زيادي را به بيمار تحميل مي‌كند و فقط پزشكان متخصص قادر به انجام این عمل هستند. از جمله عوارض جانبي اين روش هم بايد به قرمزي پوست، تيرگي، براق شدن و حتي زخم شدن پوست اشاره كرد. ليزر، آخرين و جديدترين راه براي درمان موهاي زايد می باشد. ولي در هر حال بايد انتظار شما از اين روش درماني هم معقول و واقع‌گرايانه باشد. پزشكان معتقدند اثر بخشي ليزر به اثبات رسيده است. پس از ليزر، برخي موها فورا مي‌افتند ولي اغلب موها در عرض 2 هفته از بين مي‌روند. ‌در حال حاضر، هيچ روش قاطعي براي درمان كامل و دايمي موهاي زايد وجود ندارد ولي در بين روش‌هاي موجود، ليزر از همه موثرتر و دايمي‌تر است. البته اين حرف به آن مفهوم نيست كه همه موهاي زايد در اثر ليزر به صورت دايمي از بدن مي‌روند. به هر حال، حتي اگر پس از ليزر هم موها مجددا رشد كنند، اولا به تعداد كم رشد مي‌كنند و بيرون مي‌آيند. دوما، در اكثر موارد، اين موها كركي و نرم هستند. سال‌هاست كه از ليزر براي رفع موهاي زايد استفاده مي‌شود و اين كار مورد تاييد سازمان غذا و داروي آمريكا هم قرار گرفته است. متخصصان پوست مي‌گويند: هر چقدر پوست بيمار روشن تر و موهاي زايدش تيره‌تر باشند، احتمال اثر بخشي ليزر بيشتر مي‌شود. 
دانستن این نکته برای لیزریها الزامیست که...
1: هر گونه بيماري پوستي يا غيرپوستي و حساسيت‌هاي احتمالي كه در گذشته داشته‌ايد يا در حال حاضر تحت درمان هستيد، بايد حتما به پزشكتان اطلاع بدهيد.
2: اگر سابقه تبخال يا عفونت‌هاي مكرر پوستي در محل تحت درمان با ليزر داريد، بايد به پزشكتان بگوييد.‌
3: اگر دارويي را به طور مرتب استفاده مي‌كنيد، حتي اگر آن دارو قرص سردرد معمولي يا قرص جلوگيري از بارداري باشد، بايد پزشكتان را در جريان قرار بدهيد.
4: همه آزمايش هاي هورموني و غير هورموني‌تان را پزشكتان بايد ببيند. اختلالات هورموني شما حتما بايد پيش از درمان با ليزر، تحت بررسي و درمان قرر بگيرد.‌
5: كندن موها با موم و موچين و اپيلاسيون و الكتروليز تا 6 هفته قبل از ليزر و نيز در فواصل جلسات ليزر اكيدا ممنوع است اما تراشيدن موها با تيغ مانعي ندارد. البته از يك هفته پيش از ليزر، تراشيدن موها و استفاده از موم هم ممنوع مي‌شود.‌‌ 
6: استفاده از كرم موبر اگر چه مانعي ندارد ولي به دليل احتمال بروز واكنش هاي حساسيتي، بهتر است از استفاده‌اش پرهيز كنيد.‌
7: از يك ماه پيش از شروع ليزر و نيز در فواصل جلسات ليزر بايد اكيدا از آفتاب پرهيز كنيد و كرم ضد آفتاب بزنيد. استفاده از فراورده‌هاي اتوبرنزه، قبل از شروع ليزر و در فواصل جلسات ليزر ممنوع است.
‌‌8: در صورت وجود آفتاب سوختگي در محل تحت درمان با ليزر، احتمال بروز عوارض جانبي نظير زخم و تاول پوستي بيشتر مي شود و احتمال اثربخشي ليزر كمتر مي‌شود. معمولا اگر منطقه مورد نظر دچار آفتاب سوختگي باشد، اصلا ليزر انجام نمي‌گيرد.
9: اگر پوست شما خيلي تيره است، مي‌توانيد با نظر پزشك معالجتان پيش از انجام ليزر، از تركيبات بيرنگ كننده و لايه بردار پوست مثل هيدروكينون و تره‌تينوئين استفاده كنيد.
10: روز انجام ليزر، هر گونه آرايش كردن و كرم زدن ممنوع است. منطقه مورد درمان بايد كاملا شسته و تميز باشد.



, , ,

نوشتن يک نظر

نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*



چرا مرکز لیزر گلدن پیچ برای رفع موهای زائد


اولین دستگاه الکساندرایت بدون درد در ایران ( بدون نیاز به بی حسی)

یکی از برترین امتیازات دستگاه موجود، دارا بودن Gas Cooling فوق العاده دستگاه می باشد. در بسیاری از کلینیک ها جهت کاهش درد، از کپسول های گاز دستگاه استفاده نمیشود( به دلیل هزینه شارژ زیاد کپسول ها) و از یک دستگاه خنک کننده کنار هندپیس بهره گرفته می شود که به هیچ عنوان خنک کنندگی کافی را به همراه ندارد. از این رو عمل لیزر موهای زائد برای مراجعین بسیار دردناک خواهد شد به گونه ایی که حتی کرمهای سر کننده هم هیچ تاثیری نخواهند داشت و متاسفانه به همین دلیل بسیاری از افراد جلسه درمان خود را ناقص رها می کنند. اما در مرکز لیزر گلدن پیچ، شما هیچ درد و سوزشی را حس نخواهید کرد.


ارائه ضمانت نامه کتبی درمان زیر ۶جلسه

در این مرکز پزشکان با تجربه در عرصه لیزر موهای زائد، به نحوی مدها و انرژی دستگاه را تنظیم می کنند که در کمتر از ۶ جلسه، موهای زائد شما از بین بروند. و از آنجایی که به کار، توان و تجربه خود اعتقاد کافی را داریم، ضمانت نامه کتبی به مراجعین محترم ارائه خواهیم کرد.


استفاده از جدیدترین متد روانشناسی محیط و سیستمی در ایران

طبق آخرین تحقیقات دانشمندان در دانشگاه پنسیلوانیای آمریکا، داشتن روحیه مناسب و ریلکس بودن، سهم بسزایی در بهبود و موفقیت کامل در درمان هر عارضه ایی خواهد داشت. از این رو در این مرکز ، با جدیدترین اصول روانشناسی محیط و سیستمی، ریلکسیشن را به شما هدیه می دهیم.

چرا انتخاب ما

مرکز لیزر گلدن پیچ مرکز لیزر گلدن پیچ

-تجربه و تخصص تیم پزشکی گلدن پیچ، متشکل از باتجربه ترین و ماهرترین پزشکان در حوزه تخصصی پوست ، مو و زیبایی می باشند. از این رو به بهترین شکل، ارائه دهنده کلیه خدمات زیبایی هستیم.

-داشتن بالاترین رضایت بیماران رضایت مراجعین، اولین اولویت ما می باشد. تلاش تمام پزشکان و کادر درمانی برآورده کردن نیاز و درخواست درمانی بیماران می باشد و تا آخرین مرحله درمانی، خود را موظف به اجرای این مهم می دانیم.

-استفاده از تجهیزات و ترکیبات پزشکی مطابق با استانداردهای روز دنیا دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده در کلینیک گلدن پیچ از دستگاه های روز دنیا می باشند که در روند درمانی بیماران تاثیر بسزایی دارد. در کلینیک گلدن پیچ از بهترین برندهای اروپا و آمریکا جهت ترکیبات و مواد مورد نیاز استفاده میشود و برندهای چینی به هیچ عنوان در کلینیک کاربردی ندارند.

ادامه مطلب
مرکز لیزر و رفع موهای زائد گلدن پیچ

برخی از دستگاه های موجود در کلینیک زیبایی گلدن پیچ

میکرودرم
از بین بردن تیرگی بدن
از بین بردن تیرگی بدن
لاغری
دستگاه لاغری
لیزر موهای زائد